Mijn naam is Kwiebel!
Zoals je daarin hoort kan ik moeilijk stilzitten (wiebel).
Ik heb af en toe eens ruzie (kibbel)
en ik kan heel moeilijk zwijgen (kwebbel).
Ik ben wel altijd opgewekt en houd van kattenkwaad (kriebel).
Verder luister ik graag naar muziek en ben ik gek van sport. Mijn lievelingskostje is frieten met
mayonaise en frikandellen. Ik kan niet zo goed leren maar ik doe mijn best want ik zou graag brandweerman worden! Mijn vriendjes Toeka, Octaaf en Remi zijn cool maar alle kindjes vinden mij de
sjiekste!


vrijdag 5 februari 2010

Haïti

Solidariteitactie voor de slachtoffers van Haïti …
Ook wij droegen ons centje bij …
Op vrijdag 22 januari werden er verschillende activiteiten gedaan en werd er eventjes stil gestaan bij de aardbeving en de gevolgen daarvan.
Ook de voorbije week werden er nog centjes verzameld.
We verkochten papieren bloemen en lekkere verse soep. Juf Martine, de directrice zal zo vlug mogelijk de verzamelde euro’s storten op 12-12.
Een dikke dankjewel voor jullie enorme steun en inzet.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten